måndag 22 september 2014

Vill ha från Rusta.

Jag har sett att de flesta har bloggat om Rustas höst-och vinter utbud. Inte så konstigt egentligen, då de oftast är bland de första att släppa bilder/börja pynta i affärerna. Trots att jag älskar Rusta har jag bara sett det som folk har lagt upp i sina bloggar fram tills nu. Det får vänta, tänkte jag, men nyfikenheten tog överhand och jag klickade in mig för att se om det fanns något värt att köpa.

Och minsann! Tycker det mesta är fint, men allt passar inte mig. Trots det klippte jag ihop ett litet collage på saker jag troligen kommer investera i.

Bilderna tillhör Rusta och dem finner du här. 

Ääääälskar söta tomtar. Gillar gammaldags också, men dem söta är mer "mig". Koppar har jag så många av att de knappt får plats i köksskåpen, och föräldrarna blir tokiga, men vi äger inga "juliga" koppar, så de är ett måste. Skålarna måste man ju ha så man matchar... :) 

Gillar bokstäverna. Har alltid velat ha såna. Kluven när det gäller färg, men eftersom accentfärgen I mitt svart/vita rum är mörkrött så antar jag att det lutar mot det. 

Var för övrigt på Rusta förra veckan för att köpa en lampfot och såg som många andra att dem redan börjat ta fram julavdelningen.  Mestadels ljusslingor. En sådan ska jag nog köpa till trappan i år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar