onsdag 7 september 2016

'Tis kind of the season

September!!! Visserligen 7 dagar in redan, men September nonetheless. Jag har superduper mycket plugg, så än har jag inte hunnit reflektera över hösten särskilt mycket. Men för någon vecka sen hittade jag Jokks nya smak, och kunde inte kontrollera mig själv; äpple och kanel är ju bara för höstigt för att motstås!


Öppnade den för kanske 15 minuter sen, och.. Det var en väldigt underlig smakupplevelse. Först smakade den som utlovat äpple och kanel, men eftersmaken var stark av tranbär d.v.s ganska sur. Jag gillar tranbär men tillsammans med detta.. vet jag inte än. Tänkte prova den varm eftersom paketet påstår att den är "lika god" då. Kanske bättre. Den var absolut inte odrickbar dock! Sitter väldigt kluven just nu, haha.

Men den fick mig att längta efter alla säsongsmaker! Tänker på glöggen, skumtomtarna, maraboun om vi har tur m.m... Älskar verkligen säsongsmaker!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar