torsdag 30 oktober 2014

Snowglobe.

Ikväll har det kollats julfilm! Det var första dagen på lovet som jag inte hade något för mig, och det var sååå behövligt. Jag har bara städat och tagit det lugnt. Hittade en liten julfilm på Netflix (måste säga att julutbudet där gör mig väldans besviken) som hette Snowglobe.



Den handlar om en kvinna som hamnar i en julvärld genom en snöglob. Det är väl ungefär handlingen. Karaktärerna var okej och julvärlden urmysig. Det jag tyckte så mycket om var att jag kunde relatera till huvudkaraktärens kärlek till julen. Hon drömmer verkligen om den perfekta julen, och vill att allt ska vara på ett visst sätt. Lite träffad kände man sig ju.

Helt klart värt en titt! Det var väldigt mycket jul i den, och det var perfekt stämning för en ruggig oktober kväll. Imorgon blir det Halloween fest och i helgen middag med familjen. Myspys. Hoppas alla har en fortsatt trevlig vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar