tisdag 24 november 2015

C O U N T D O W N

Lämpligt att jag kommer tillbaka när det är en månad kvar till julafton va? :)

Det har hänt en hel del det senaste så jag har inte riktigt haft tid att varken läsa julbloggar eller uppdatera min egen. Det kommer nog bli relativt glest hädanefter också för jag kommer jobba hela December! Fick en liten dipp ett tag när jag inte kände någon som helst julstämning, men i lördags jobbade jag mitt första pass på nya jobbet och, hade jag inte fått julstämning då, då hade det varit illa...

Jag jobbar nämligen på jul på Liseberg! Helgen innehöll så mycket ny information, roliga bemötanden och väääääldigt mycket juligt! Helt underbart. Rena drömmen för mig.

Annat än att vara på jobbet där det är mycket snö, sång och ljus, har jag inte gjort mycket juligt. Endast EN julklapp är införskaffad och något bak eller pyssel har jag inte hunnit med. Panik!

Lite vinterbilder från min lins. Hamnområdet vid Liseberg (allt var inte upplyst), första riktigt bitande frosten kom passande på min första dag, en bedårande kaffemugg, och mitt paket med Franks Bodyscrub som kom i posten idag! 

Angående scrubben så införskaffade jag den då jag har fått väldiga köldeksem. Franks formula är känt för att hjälpa mot eksem, acne, ärr och dylikt. Jag återkommer med vad jag tyckte om produkten om någon är intresserad! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar